Zalán és Milán bejegyzése:

Sziasztok!

Megérkeztünk!

2010 július 23.-án reggeli 6óra után pár perccel.

2010. február 18., csütörtök

Ikrek!

Tegnap végre ismét meglátogattuk az UH rendelőt ahol már én is szemrevételezhettem a két kis tüneményt!

Minden jel arra utal,hogy apa leszek!

Ketten vannak,nem egypetéjű ikrek de én máris szeretem őket!


13 hetesek és pár naposak,már látszik a kis karjuk,lábaik és a fejük is.
Hihetetlen volt látni milyen szépen el vannak Szandi pocakjában és,hogy szinte egyformák.

Igaz a doktornő szerint az egyik egy hangyányival nagyobb de szerinte tökéletesek!

Ha jól emlékszem már közel 6.5cm hosszúak :)

Szóval lehet készülődni a nyárra mikor az eddigi életünk egy kicsit mozgalmasabb lesz ezek szerint aminek persze én örülök nagyon!

Most már akivel kellett azokkal megosztottam a jó hírt minden féle formában például ma hajnalban volt kis örömködés a piacon is de semmi komoly.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése