Zalán és Milán bejegyzése:

Sziasztok!

Megérkeztünk!

2010 július 23.-án reggeli 6óra után pár perccel.

2010. február 1., hétfő

Go on!


Miért kezdtem el?
Már rég elkezdhettem volna annyi minden történt velünk a 2009es évben.
Voltunk itt ott, itt egy emlék az egyik kedves helyről.Még kellemes meleg volt.
Na szóval miért?
Manapság oly divatos dolog miért hagynánk ki?

Igaz van egy sokkal fontosabb oka is mégpedig az,hogy végre életünk talán legfontosabb szakaszához érkeztünk!

Kisbabánk lesz!



Régóta készültünk már rá amit lehetett megtettünk és aztán november december felé megtörtént a csoda.
Szandra nagyon kedvesen és számomra meglepően titokban tudta tartani egészen karácsonyig,mikor is én egy kedves kis ajándékot találtam a fenyőfán :)
Soha nem kaptam még ilyen kedves karácsonyi ajándékot hihetetlenül boldog voltam és ez azóta is nap mint nap eszembe jut.
Picit tán szirupos a történet?Pedig tényleg ez történt,nem kitaláció!

Tekintve,hogy picit babonás vagyok én nem mondtam el senkinek sem az örömhírt kivéve egy barátomnak.Valahogy nem tudtam magamban tartani ezt a sok boldogságot.
Szandrával azért elárultuk a leendő nagymamának és a közvetlen rokonságnak.Mindenki nagyon örült és boldog volt.


Napok teltek el az ilyenkor szokott dolgokkal,mindent olvastunk,meg akartunk tudni mindent ami persze lehetetlen vállalkozás.Januárban az ünnepek után jöhetett az orvos választás majd az első vizsgálat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése