Zalán és Milán bejegyzése:

Sziasztok!

Megérkeztünk!

2010 július 23.-án reggeli 6óra után pár perccel.

2010. augusztus 8., vasárnap

Zalán és Milán érkezése


Sziasztok!

Jó ideje nem jelentkeztem egy "kicsit" másképp alakultak a dolgok mint azt terveztük.

Nem tudom mikor fogom tudni részletesen megírni mi minden történt velünk a lényeg,hogy július 23.án reggel 6óra után nem sokkal megszületett Zalán majd után Milán is.
Zalán születésénél gondok voltak és 3 napig nem tudtak az orvosok semmit sem mondani illetve annyit,hogy csoda lesz ha túléli.

Csodák vannak mert Zalán nem adta fel és túlélte a dolgot!

Nem tudom leírni mit éreztem azokban a napokban az örület határán is voltam megjártam lelkileg a poklot is de aztán szerencsére jobbra fordultak a dolgok.

Nagyon sokan segítettek átmenni ezen a nehéz időszakon mindenki aggódott aki tudott a dologról és ismeretlen emberek is önzetlenül segítettek nekik is hálás vagyok rengeteg mindenért.

Ma már ott tartunk,hogy végre együtt vagyunk mi 4en igaz még nem otthon de nemsokára majd olyan is lesz.

Zalán jobban van sokkal,eszik,alszik és nagyon imádom őt is és Milánt is akik ugyan egypetéjű ikrek mégis 2 kis krapek akik más temperamentummal vannak megáldva!

Nemsokára lesznek hírek aztán majd utolérjük magunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése