Zalán és Milán bejegyzése:

Sziasztok!

Megérkeztünk!

2010 július 23.-án reggeli 6óra után pár perccel.

2010. október 30., szombat

Zalán "szürke napjai"

Sziasztok!

Biztos sokan tudni szeretnétek mit csinál egy magam fajta férfi ember a szürke munkásnapokon...

Nem járok kocsmába,helyette anyatejet iszom mert attól leszek olyan szép daliás mint apa és olyan mosolygós mint anya!

Reggelizés után egy kicsit pihenek,gondolkodom mit is csináljak ma,miket lehetne megnézni jó alaposan magamnak amit eddig nem láttam.

Aztán persze jön a nem túl vidám Katona kezelés ezt nagyon nem szeretem de anya és apa szerint ezt muszáj csinálni nekünk.Láthatjátok itt épp ""ülésbe rugaszkodom" szakszóval mondva.

Van ami könnyebb feladat ott azért néha nem sírok de az sem kellemes egy dolog higgyétek el nekem.

Van 7 feladat ezt kellene naponta ismételgetni de utána annyira fáradtnak érzem magam,hogy alig tudok enni egy jót sajna.

Vannak jobb dolgok is ma jön az Andi néni vele sokkal viccesebb és jobb dolgokat szoktunk csinálni abban a jó kis meleg vízben.

Nagyokat nézünk rá ő meg ilyenkor még szebben beszél hozzánk és kitalál valami új mókát!


Itt láthatod az ő kezét is de persze a középpontban én vagyok szokás szerint.
Tisztára fotogén vagyok azt hiszem.









Aztán alvás egy nagyot mert azért ez sok a jóból még egy ilyen férfi testnek is :)

Szoktam még a tesóval együtt heverészni és a légi forgalmat figyelni valami eszméletlen érdekes dolgok repkednek a szobánkban el sem hiszitek!



Aztán este megint egy nagy fürdés és ha elégedett vagyok a kiszolgálással és az étellel is akkor alszom akár 5-6 órát is a következő napig amiről majd mesélek nektek!





A vonalaimról kéretik nem vicces megjegyzéseket tenni figyelek mindenkit!


Sziasztok!

Zalán

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Megint én...
    Ma szerettem volna feladni a csomagot, csak mikor a megcímzésre került a sor jöttem rá, hogy a nevetek kimaradt!
    Légyszi küldjétek már át úgy ahogy a múltkor...
    Ha ma nem tudom postázni, akkor legközelebb csak hétfőn fogom, mert nem szeretem amikor hétvégén a csomag kitudja hol áll...
    :)

    VálaszTörlés